به صحبت های رئیس شورای شهر کرج اهمیتی نمی دهیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 188
بازدید دیروز : 224
بازدید هفته : 746
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 14880
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


کد خبر: 321715تاریخ: 1394/03/01 09:47
 
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
به صحبت های رئیس شورای شهر کرج اهمیتی نمی دهیم
دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: شکایت انحراف در انتخابات شورای شهر کرج به کمیسیون اصل نود شده و کمیسیون اصل نود صلاحیت اظهار نظر در این خصوص را دارد نه دیگران. این شکایت به رئیس شورای شهر نشده است که نظر بدهد تخلفی انجام شده یا نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی درباره صحبت های رئیس شورای شهر که با رد تخلف در انتخابات این شورا گفته بود “راه برای شکایت ما باز است” به خبرنگار پارلمانی کـرج رســاگفت: اظهارنظرها در این خصوص بسیار متفاوت است. این شکایت به رئیس شورای شهر کرج نشده است که نظر بدهد تخلفی انجام شده یا نشده است.

وی در خصوص جایگاه کمیسیون ۹۰ مجلس اظهار داشت: مطابق قانون هر کس از کار دستگاههای اجرایی، نظارتی، قوه قضاییه، مجلس و نمایندگان مجلس شکایتی داشته باشند می تواند به کمیسیون اصل نود ارائه کند که هر سه قوه را شامل می شود. باید توجه داشت که کمیسیون اصل نود بر اساس قانون اساسی شکل گرفته و قانون اساسی مقدم بر سایر قوانین از جمله قانون شوراهاست و به عنوان یک سند بالا دستی و مادر همه قوانین تلقی می شود. اگر مستندات موجود تخلفات را ثابت کند باید به آن رسیدگی کنند و همه باید از آن تمکین نمایند.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پایان گفت: این شکایت به کمیسیون اصل نود شده و کمیسیون اصل نود صلاحیت اظهار نظر در این خصوص را دارد نه دیگران. شاید حرف های زیادی زده شود ولی کار ما بر اساس قانون است و مطابق قانون این مسئله را تا آخر پیگیری می کنیم.

گفتنی است، پیش تر محمود دادگو رئیس شورای شهر کرج در گفت و گو با سایت خبری تیتر یک گفته بود “در انتخابات شورای شهر کرج رأی گیری انجام شده است شده و مراجعی که باید رأی ها را تأیید کنند، این کار را کرده اند، پس تخلفی انجام نشده است!”

انتهای پیام/ص


لینک مطلب: http://dana.ir/News/321715.html




:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : جمعه 26 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');